Dr n.med. Artur Sandelewski

Dr n. med. Artur Sandelewski – specjalista chirurgii ogólnej i medycyny estetycznej

Dr Artur Sandelewski chirurg jest specjalistą chirurgii ogólnej, od ponad 10 lat posiada tytuł doktora nauk medycznych. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti Aging, Towarzystwa Chirurgów Polskich oraz International Society of Hair Restoration Surgery – organizacji zrzeszającej lekarzy zajmujących się profesjonalnym przeszczepem włosów. Umiejętności w tym zakresie zdobył na przestrzeni wielu lat, biorąc także udział w licznych kursach i szkoleniach poza granicami Polski. Swój warsztat budował u boku takich osobistości jak dr Vinzenzo Gambino czy dr Akaki Tsilosani.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie chirurgii ogólnej oraz zdobytej wiedzy z obszaru medycyny estetycznej doktor Artur Sandelewski chirurg w kompleksowy sposób rozwiązuje problemy swoich pacjentek, wymagających mniej lub bardziej inwazyjnej metody leczenia. Potwierdza to liczne grono zadowolonych pacjentek.

Dr n.med. Artur Sandelewski, chirurg – przeszczep włosów

Artur Sandelewski chirurg specjalizuje się w profesjonalnym przeszczepie włosów.  Aktywnie uczestniczy we wszelkiego rodzaju kursach i szkoleniach, organizowanych z inicjatywy warszawskiej szkoły medycyny estetycznej oraz stowarzyszeń skupiających dermatologów estetycznych. Zarówno w kraju, jak i zagranicą. Artur Sandelewski szkolił się pod okiem takich osobistości jak: dr Redaelli – światowej sławy eksperta w dziedzinie botoksu oraz dr. Karla Georga Heinricha – International Academy of Aesthetic Lipolysis.

Przeszczep włosów – dowiedz się więcej o zabiegu