Pogromca cellulitu Eat Skin Shock to naprawdę działa

By 29 czerwca 2016 Promedion

Pogromca cellulitu Eat Skin Shock to naprawdę działa

Pogromca cellulitu Eat Skin Shock to naprawdę działa. Jeśli wypróbowałaś już wszystkich preparatów antycellulitowych, stosowałaś dietę, a pomarańczowa skórka nie daje za wygraną mamy dla Ciebie świetną wiadomość – z cellulitem można się uporać. Zabieg Eat Skin Shock, czyli podwójna moc działania falą akustyczną oraz elektryczną, już teraz dostępny w Klinice Promedion. Nie wierzysz w jego efekty? Zobacz zdjęcia przed i po.

Jak działa Eat Skin Shock? Urządzenie wykorzystuje połączoną siłę fali akustycznej oraz elektrycznej, które aktywują proces neokolagenezy, czyli powstawania nowego kolagenu w skórze. Efekt wygładzenia oraz ujędrnienia w tak problematycznych częściach ciała jak brzucha, uda czy pośladki jest natychmiastowy. Zabieg eliminuje również złogi limfatyczne, umożliwiając redukcję obrzęków.

Widoczne rezultaty już po 1 zabiegu:
– efekt wygładzonej i napiętej skóry
– redukcja cellulitu, obrzęków i rozstępów
– poprawa kolorytu skóry

Co ważne, zabieg jest całkowicie bezbolesny i nie niesie ze sobą żadnych skutków ubocznych. Jeśli zatem borykasz się z problemem pomarańczowej skórki, a dotychczas podjęte próby walki z tym problemem nie przynoszą rezultatu, skorzystaj z innowacyjnej terapii Eat Skin Shock. Tym bardziej, że w ramach akcji „Idealne ciało na wakacje” możesz wypróbować ją zupełnie za darmo. Nie zwlekaj i umów się już dziś – tel. 22 835 16 12.

Przeciwwskazania do zabiegu Eat Skin Shock:
– ciąża i karmienie piersią
– stany zapalne, skaleczenia, obrzęki czy wysięki
– gorączka
– choroby układu sercowo-krążeniowego
– stosowanie leków przeciwzakrzepowych
– rozrusznik serca bądź inne metalowe implanty
– żylaki w polu zabiegowym
– nowotwory
– niewydolność nerek lub wątroby
– trwające leczenie glikokortykosterydami
– uszkodzenie nerwów obwodowych