Szanując Państwa prawo do prywatności oraz respektując przestrzeganie prawa ochrony danych osobowych, KDK MEDICA Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe w sposób bezpieczny, zapewniając dostęp do danych jedynie osobom upoważnionym i odpowiednio przeszkolonym, jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane zadania. 

W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych, w placówce KDK MEDICA Sp. z o.o. zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne. KDK MEDICA Sp. z o.o. dokłada także wszelkich starań, aby jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące gwarantowały odpowiedni poziom bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratorów.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (ADO)

KDK MEDICA Sp. z o.o.
Kazimierza Wóycickiego 4
01-938 Warszawa

 

Z ADO można skontaktować się w następujący sposób:

  • listownie na adres: KDK MEDICA Sp. z o.o.,  ul. Kazimierza Wóycickiego 4, 01-938 Warszawa 
  • przez formularz kontaktowy na stronie: https://klinikapromedion.pl/kontakt/
  • telefonicznie: +48 22 292 14 25

 

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) 

W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych został powołany Inspektor Ochrony Danych- Katarzyna Mączyńska, z którą mogą się Państwo skontaktować za pomocą e-maila: inspektor@mbrk.pl

RODZAJ I KATEGORIE DANYCH

W zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania, KDK MEDICA Sp. z o.o. może zbierać i przetwarzać m.in. następujące dane: 

  1. dane identyfikujące takie jak: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, nazwa firmy, NIP, REGON, adres prowadzenia działalności gospodarczej, numer rachunku bankowego;
  2. dane kontaktowe takie jak: adres korespondencyjny, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail;
  3. dane zbierane podczas postępowania rekrutacyjnego: wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, umiejętności, referencje, wizerunek, inne informacje dobrowolnie ujawnione w dokumentach aplikacyjnych i podczas prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  4. dane zbierane i przetwarzane w celu świadczenia usług medycznych, w tym w szczególności dane dotyczące stanu zdrowia;
  5. dane zbierane i przetwarzanie w celu przeprowadzenia konsultacji i wykonania zabiegów (odnośnie osób korzystających ze świadczonych przez KDK MEDICA Sp. z o.o. usług innych niż medyczne).

W przypadku pacjentów, podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak stanowi warunek ustawowy w zakresie prowadzenia przez placówkę KDK MEDICA Sp. z o.o. dokumentacji, w tym dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa. Niepodanie danych może skutkować odmową rejestracji wizyty oraz odmową udzielenia świadczenia medycznego. Podanie danych kontaktowych ułatwia komunikację z pacjentem czy osobą korzystającą z usług innych niż zdrowotne (potwierdzenie, odwołanie wizyty).

W przypadku kontrahentów, podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji umowy.

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata do pracy z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie przez kandydata pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

CEL, PODSTAWA PRAWNA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH 

Odnośnie usług medycznych świadczonych przez KDK MEDICA Sp. z o.o.

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przetwarzana danych 
Rejestracja Pacjenta, realizacja umowy na świadczenie usług medycznych i komunikacja z Pacjentemart. 9 ust. 2 lit h) RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej i art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;  art. 6 ust. 1 lit c) RODO – obowiązek prawny oraz art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – realizacja umowy na świadczenie usług
Dokumentacja medyczna przechowywana jest przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano w niej ostatniego wpisu, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w art. 29 ustawy o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.  
Udzielanie świadczeń zdrowotnychart. 6 ust. 1 li c) RODO – obowiązek prawny oraz art. 9 ust. 2 lit h) RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej i art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Dane osobowe pacjenta przechowywane są przez okres udzielania świadczenia medycznego, nie dłużej niż przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu do dokumentacji medycznej.

Udzielanie świadczeń i usług innych niż zdrowotne

6 ust. 1 lit. b) RODO- wykonanie umowy, 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes;art. 9 ust. 2 lit. a) – RODO- wyraźna zgoda osoby, której udzielane są świadczenia

Dane osobowe w zakresie zawarcia umowy na wykonywanie świadczeń innych niż zdrowotne będą przetwarzane do końca okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń z umowy lub do czasu wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych szczególnych kategorii.

Upoważnienie osób trzecich do informacji o stanie zdrowia pacjenta i do dokumentacji medycznej

art. 6 ust. 1 lit c) RODO – obowiązek prawny w związku z art. 9 ust. 3 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta –  realizując prawo pacjenta do informacji

art. 6 ust. 1 lit c) RODO – obowiązek prawny w związku z art. 26 i 27 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w § 70 i § 71  Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania-  realizując prawo pacjenta do dokumentacji medycznej

Upoważnienia wraz z dokumentacją medyczną przechowywane są przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano w niej ostatniego wpisu, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w art. 29 ustawy o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.  

Wystawianie recept na produkty lecznicze, recept na refundowane: środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego,  wyroby medyczne, produkty lecznicze, zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne
art. 6 ust. 1 li c) RODO – obowiązek prawny oraz art. 9 ust. 2 lit h) RODO -zapewnienie opieki zdrowotnejWystawione pacjentowi recepty są przechowywane wraz z dokumentacją medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano w niej ostatniego wpisu z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w art. 29 ustawy o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.  

Wystawianie skierowań na badania

art. 6 ust. 1 lit c) RODO – obowiązek prawny oraz  art. 9 ust. 2 lit h RODO zwykle w związku z art. 54 ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa lub innych właściwych przepisów z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych

Skierowania na badania są przechowywane przez: okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego w przypadku, w którym udzielono pacjentowi świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza oraz okres 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku, gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie (chyba że pacjent odebrał skierowanie).

Prowadzenie dokumentacji medycznej

art. 6 ust. 1 lit c) RODO – obowiązek prawny, art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej i art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Dokumentacja medyczna przechowywana jest przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano w niej ostatniego wpisu, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w art. 29 ustawy o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.  

Wysyłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej

art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO- czynności zmierzające do zawarcia umowy
Do czasu zgłoszenia sprzeciwu. 
Ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora
przez 6 lat – dochodzenie i obrona przed roszczeniami w związku ze zrealizowanymi usługami

 

Odnośnie działań marketingowych prowadzonych przez KDK MEDICA Sp. z o.o.

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/przetwarzana danych osobowych
Prowadzenie działań marketingowychart. 6 ust. 1 lit .f) RODO – prawnie uzasadniony interes
Do czasu zgłoszenia sprzeciwu

 

Odnośnie kontaktów biznesowych z KDK MEDICA Sp. z o.o.

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/przetwarzana danych osobowych
Zawarcie i realizacja umowyart. 6 ust. 1 lit. b) RODO – wykonanie umowyart. 6 ust. 1 lit .f) RODO – prawnie uzasadniony interes
Do 3 lat licząc od końca roku, w którym wygasło zobowiązanie stanowiące przedmiot umowy.

 

Odnośnie prowadzenia korespondencji z KDK MEDICA Sp. z o.o.

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/przetwarzana danych osobowych
Prowadzenie korespondencji elektronicznej i w formie tradycyjnejart. 6 ust. 1 lit .f) RODO – prawnie uzasadniony interes
W tym zakresie stosuje się okresy retencji właściwe dla danego zbioru i procesu przetwarzania danych osobowych. 

 

Odnośnie kandydatów biorących udział w procesie rekrutacyjnym w KDK MEDICA Sp. z o.o.

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/przetwarzana danych osobowych
Rekrutacja pracowników pomocniczych, administracyjnych oraz medycznych
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowyart. 6 ust. 1 lit. c) RODO – obowiązek prawny w związku z przepisami Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes ADO
Dokumenty są usuwane niezwłocznie po zakończeniu procesu rekrutacji.

 

PROFILE NA PORTALACH FACEBOOK I LINKEDIN

KDK MEDICA Sp. z o.o. posiada profile na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, gdzie  przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające profile (np. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).

Dane osobowe przetwarzane są m.in. w celu aktywności na profilach, przedstawiania użytkownikom portali informacji o działalności i inicjatywach KDK MEDICA Sp. z o.o. oraz w  związku z promowaniem różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów. Dane przetwarzane są również w celach statystycznych i analitycznych oraz ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami. 

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w zakresie promowania własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług oraz w razie konieczności –na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami. 

Powyższa  informacja  nie  dotyczy  przetwarzania  danych  osobowych  przez  administratorów serwisów (Facebook i LinkedIn). 

 

POZYSKIWANIE DANYCH OSOBOWYCH 

Pacjenci w ramach korzystania z usług zdrowotnych i z usług innych niż zdrowotne:

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa lub osoby upoważnionej podczas rejestracji wizyty oraz wykonywania świadczenia. KDK MEDICA Sp. z o.o. może pozyskać również Państwa dane od innych podmiotów leczniczych w ramach udostępniania dokumentacji medycznej, jeśli jest to niezbędne do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych.

Kontrahenci w ramach nawiązywania relacji handlowych:

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji.

Kandydaci biorący udział w procesie rekrutacyjnym, pracownicy i współpracownicy:

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa- w dokumentach aplikacyjnych i w formularzach kadrowych. 

Osoby prowadzące korespondencję w formie elektronicznej i tradycyjnej:

Dane zawarte w korespondencji, pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa. 

Osoby, do których kierowane są materiały marketingowe: 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa. 

Osoby, które korzystają z formularza kontaktowego:

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa, podczas wysyłania wiadomości poprzez formularz kontaktowy.

 

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:

  1. pracownicy i współpracownicy KDK MEDICA Sp. z o.o. upoważnieni do przetwarzania danych osobowych;
  2. w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usług zdrowotnych – inne podmioty lecznicze w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń zdrowotnych;
  3. podmioty, którym KDK MEDICA Sp. z o.o. powierzyła przetwarzanie danych osobowych;
  4. inne podmioty, osoby lub organy – w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa, w tym osoby upoważnione przez Państwa w ramach realizacji praw pacjenta.

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

W związku z przetwarzaniem przez KDK MEDICA Sp. z o.o. danych osobowych przysługuje Państwu:

  1. prawo dostępu do Państwa danych osobowych (art. 15 RODO);
  2. prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (art. 16 RODO);
  3. prawo do żądania usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
  4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  5. prawo do sprzeciwu wobec danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu z zachowaniem odpowiednich terminów przetwarzania danych (art. 21 RODO);
  6. prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;
  7. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

 

Powyższe prawa wskazane w pkt. 3,4 i 5 nie mają zastosowania w odniesieniu do danych osobowych zgromadzonych w dokumentacji medycznej.

Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu skutkującemu podejmowaniem decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (bez udziału personelu medycznego lub administracyjnego), wywołujących wobec Pacjentów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nie wpływających.

UMÓW WIZYTĘ W KLINICE PROMEDION






    Sugerowana data wizyty Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i obowiązują ją Polityka prywatności Google oraz Warunki korzystania z usługi.

    UMÓW
    WIZYTĘ

    PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Aby umówić się na konsultację lub zabieg, wystarczy skontaktować się z naszym biurem telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy na stronie. Nasi pracownicy pomogą w wyborze dogodnego terminu.

    Nasza klinika specjalizuje się w różnorodnych procedurach z zakresu chirurgii plastycznej, takich jak: operacje plastyczne piersi, liposukcje, liftingi twarzy, plastyka nosa, operacje onkologiczne piersi i wiele innych. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą dostępnych procedur na naszej stronie internetowej.

    Nasi chirurdzy plastyczni posiadają szerokie doświadczenie oraz są wysoko wykwalifikowani w swojej dziedzinie. Każdy z nich jest licencjonowany i posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje. Na naszej stronie można znaleźć ich biografie i referencje.

    Tak, nasza klinika jest wyposażona w nowoczesny sprzęt i stosuje najnowsze technologie, aby zapewnić najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo pacjentów.

    Na spotkaniu konsultacyjnym lekarz przekaże listę niezbędnych badań. W standardowym zakresie zalecane są m.in. analiza grupy krwi, morfologia, ocena układu krzepnięcia, badanie elektrolitów, poziomu glukozy oraz wskaźników kreatyniny. Dodatkowo, zalecane są badania wirusologiczne, mające na celu wykluczenie ewentualnych zakażeń HIV, HCV i HBV. W pewnych sytuacjach zalecane może być także wykonanie badania radiograficznego klatki piersiowej oraz elektrokardiogramu (EKG). Pacjenci, którzy przyjmują terapię z powodu schorzeń tarczycy, będą proszeni o dostarczenie wyników badań poziomu hormonów z wykonania nie dłużej niż pół roku przed planowaną operacją. W niektórych przypadkach chorób przewlekłych, możliwe będzie również konieczne skonsultowanie się z innymi specjalistami lub dodatkowe badania diagnostyczne. Dlatego ważne jest, aby w trakcie konsultacji przedoperacyjnej przekazać lekarzom pełne informacje o stanie zdrowia. Przed niektórymi typami operacji może również być konieczne wykonanie badań ultrasonograficznych (USG).