Zabieg Endermolift

Zabieg Endermolift  urządzeniem Integral, to w stu procentach naturalna technika, której celem jest przywrócenie gęstości skóry oraz zlikwidowanie oznak starzenia. Dzięki technice LPG mikroimpulsy stymulują głębiej położone komórki, aktywując proces produkcji białek. To naturalna i bezpieczna metoda pozwalająca na uzyskanie szybkich efektów kompleksowego liftingu skóry twarzy, uaktywnienia kolagenu, rozjaśnienia oraz nadania cerze zdrowego blasku.

Głowica Ergolift wyposażona została w opatentowaną technologię MPF, która zapewnia wielowymiarową stymulację powierzchni skóry, aby fizjologicznie pobudzić jej komórki. Głowica, dzięki sekwencyjnemu ssaniu, działa na różnych głębokościach skóry. Stymulowane w ten sposób fibroblasty, odpowiadające za tworzenie podstawowych budulców skóry właściwej, odzyskują młodość i działają od wewnątrz.

Zabieg Endermolift – wskazania:

• likwidacja zmarszczek na wybranych okolicach
  • wyszczuplanie twarzy
  • poprawianie gładkości skóry twarzy
  • lifting owalu twarzy
  • poprawa gęstości i jakości skóry twarzy

Przeciwwskazania do zabiegu Endermolift

• zapalenie żył
  • infekcje oraz zapalenie skóry
  • bielactwo
  • tłuszczak
  • choroby nowotworowe

Efekty zabiegu:

Zabieg Endermolift, to szybki, bezbolesny i skuteczny zabieg przeciwstarzeniowy, przypominający przyjemny masaż twarzy. Jego rezultaty widoczne są już po 1 zabiegu  – cera jest wyraźnie gładsza, bardziej jędrna i promienna. Dla spektakularnych efektów rekomendowana jest seria 5 zabiegów.

Czas trwania zabiegu: 35 min
Okres rekonwalescencji: brak wskazań
Cena zabiegów: od 170 zł.