Dr Andrzej Komor

Dr Andrzej Komor jest specjalistą chirurgiem z zakresu ortopedii oraz traumatologii. Posiada dyplom Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Warszawie, którą ukończył w 1992 roku. Pod opieką prof. dr. hab. Andrzeja Góreckiego zdobył tytuł specjalisty w zakresie ortopedii oraz traumatologii. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów z takich dziedzin jak: choroby i urazy stawu skokowego i stopy, choroby i urazy stawu ramiennego, choroby i urazy stawu kolanowego, ortotyka narządu ruchu.

Przez wiele lat budował swoje doświadczenie zawodowe, najpierw jako asystent, a następnie jako Kierownika Poradni Ortotyki i Protetyki Narządu Ruchu w Katedrze i Klinice Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. Za swoje szeroko rozumiane osiągnięcia kliniczne, m.in. konsultacje, działalność dydaktyczną w zakresie chirurgii stawu skokowego i stopy, barku oraz ręki, otrzymał nagrodę Kierownika Kliniki. Andrzej Komor ortopeda należy do Europejskiego Towarzystwa Traumatologii Sportowej, Chirurgii Kolana i Artroskopii (ESSKA 2000) oraz Europejskiego Towarzystwa Chirurgii Stawu skokowego i Stopy (EFAS).

Dr Andrzej Komor ortopeda – doświadczenie

Od 2013 roku pacjenci mogą korzystać z jego fachowej pomocy w Szpitalu św. Elżbiety w Warszawie, gdzie pełni funkcję koordynatora Oddziały Ortopedii i Traumatologii. Od przeszło pięciu lat prowadzi również prywatną praktykę lekarską, pomagając pacjentom m.in. z chorobami stawów i narządów ruchu. Były stypendysta Europejskiej Federacji Towarzystw Ortopedii i Traumatologii (EFORT Traveling Fellowship) w Belgii, ma za sobą także pracę w roli konsultanta w  Fundacion Hospital Calahorra w Hiszpanii. Przez 7 lat był lekarzem Młodzieżowej Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Podczas EURO 2012 dr Andrzej Komor odpowiadał za opiekę medyczną zawodników oraz sędziów na Stadionie Narodowym. Ma za sobą udział w kilkudziesięciu kursach i konferencjach na całym świecie. Były wykładowca na Akademii Medycznej.
Pasję i zamiłowanie do zawodu łączy z działalnością społeczną, udzielając się w Polskiej Misji Medycznej. Brał udział w akcjach ratunkowych po trzęsieniach ziemi w Indonezji i Pakistanie. Za udział w misji w Pakistanie  został nagrodzony orderem ofiarność i odwagę”.
Umów konsultację